Program za restorane i kafiće

Efikasnost i profitabilnost na prvom mestu.

Softek POS restoran je rešenje za sve korisnike koji posluju u kafiću ili restoranu. Pored funkcionalnsoti neophodne za rad u objektu, naš pos istovremeno daje podatke za vaše računovodstvo. Njegov jednostavan pristup i jednostavna upotreba i pouzdanost čini ovaj program odličan sistem za Vaše potrebe POS-a. Omogućiće precizno i efikasno upravljanje zalihama u Vašem ugostiteljskom objektu.

eFiakalizacija u vašem restoranu

Iskoristite vaše postojeći termalni printer.

Softek je dobio odobrenje Poreske uprave Srbije za distribuciju svog Elektronskog fiskalnog uređaja. Integrisali smo naš ESIR sa postojećim POS programom za restoran. 

Knjigovodstveno vođenje ugostiteljskog objekta

U okviru programa za restoran, postoji poseban modul koji se odnosi na knjigovodstveno vođenje restorana, kafića ili brze hrane. Ovaj modul namenjen je svim knjigovođama, koji unose dnevne prodaje objekta i prate DPU knjigu. Pogledajte detaljno korisničko uputstvo.

Bez obzira da li koristite naš program za izdavanje fiskalnih isečaka, možete OFFLINE voditi Vašu DPU knjigu. Potrebno je da pravite ulaze nabavljenog pića/repromaterijala i na kraju dana da unesete izveštaj o prodatim artiklima.

Piće i hrana

  • Šifarnik jela
  • Šifarnik pića
  • Šifranik koktela
  • Šifarnik materijala i sastojaka
  • Normativi za jela
  • Normativi za koktele
  • Skidanje zaliha po normativu

Rad u programu

  • rad više konobara istovremeno
  • razdvajanje porudžbina po stolovima
  • spajanje više porudžbina u jedan račun
  • popust na ceo iznos računa
  • praćenje prodaje po periodima i artiklima
  • svo važeći načini plaćanja prema novoj eFiskalizaciji:
    gotovina
    kartica
    ček
    na račun
    instant plaćanje

Elektronski fiskalni uređaj

Iskoristite svoj termalni štampač koji ste već imali za potrebe nove eFiskalizacije. Integrisali smo naše postojeće rešenje za ugostiteljske objekte sa našim Softek ESIR rešenjem.

Naručite svoj BE element ili nas pozovite. Ustupićemo vam naš testni LPFR kako bi isprobali program i ispitali kvalitet QR koda na vašem termalnom štampaču.

Program može da radi istovremeno na više monitora u okviru jednog objekta ili preko remote desktopa za rad na daljinu za potrebe knjigovodstva.

Normativi hrane i koktela

Jednom definisani normativi automatski se trebuju i skidaju sa lagera repromaterijala (sastojaka). Sa ažurnim unosom nabavki u svakom trenutku možete imati tačna stanja repromaterijala (kuhinje i šanka).

Ukoliko su precizno definisani normativi jela i pića može se vrlo jednostavno dobiti izveštaj za knjigovodstvo o nabavnoj vrednosti utrošnih materijala. Pošaljite vašem knjigovođi izveštaj o potrašnji repromaterijala mejlom za određeni period.

DPU knjiga i izveštaji

Knjiga DPU je glavni izveštaj u programu za restoran. DPU se automatski formira na osnovu nabavki i prodaja i u svakom trenutku se mogu videti trenutne zalihe.
Takođe, program pruža mnoštvo različitih izveštaja:

  • Lager i kartica za svaki artikal,
  • izveštaj prodatih artikala po danu/periodu,
  • izveštaj trebovanih artikala,
  • izveštaj o nabavnoj vrednosti prodatih artikala,
  • zarada po artiklu ili grupi artikala.

Podrška i servis

Obuka, pomoć i podrška za rad u programu za restoran dostupna Vam je 24/7 u toku cele godine putem telefona, kao i putem internet remote programa Team Viewer. Dolazak u prostorije klijenta je isključivo na njegov lični zahtev i to se posebno naplaćuje. Instalacija programa je brza i jednostavna, a obuka je uračunata u mesečno održavanje.

Izgled programa

Pogledajte neke od prozora programa. Kliknite da povećate sliku.

Cenovnik

Verzija sa fiskalnom kasom za kafiće i restorane

Osnovna

već od20 €mesečno

U cenu uključeno

  • Izdavanje fiskalnih računa
  • Opcija rada sa touchscreen monitorima kao i sa standardnom tastaturom
  • Analiza i izveštaji vezani za prodaju artikala

Standardna

već od25 €mesečno

U cenu uključeno

  • Izdavanje fiskalnih računa
  • Opcija rada sa touchscreen monitorima kao i sa standardnom tastaturom
  • Analiza i izveštaji vezani za prodaju artikala
  • Rad po stolovima
  • Evidencija nabavljenog pića i proizvedenog jela
  • Formiranje normativa
  • Izveštaj potrošnje repromaterijala za knjigovođe
  • Praćenje stanja zaliha
  • Analiza prometa i stanja skladišta

Sa knjigovodstvom

već od35 €mesečno

U cenu uključeno

  • Izdavanje fiskalnih računa
  • Opcija rada sa touchscreen monitorima kao i sa standardnom tastaturom
  • Analiza i izveštaji vezani za prodaju artikala
  • Rad po stolovima
  • Evidencija nabavljenog pića i proizvedenog jela
  • Formiranje normativa
  • Izveštaj potrošnje repromaterijala za knjigovođe
  • Praćenje stanja zaliha
  • Analiza prometa i stanja skladišta
  • Kompletno vođenje dvojnog knjigovodstva
  • Automatsko ažuriranje PK-1 knjige
  • Automatsko formiranje finansijskih izveštaja

Cenovnik

Verzija za knjigovođe

Osnovna

već od10 €mesečno

U cenu uključeno

  • Unos šifarnika pića
  • Unos šifarnika jela
  • Unos šifarnika koktela
  • Unos šifarnika repromaterijala
  • Unos šifarnika poluproizvoda
  • Normativ za jela
  • Normativ za koktele
  • Normativ za poluproizvode
  • Evidencija nabavke pića i repromaterijala
  • Evidencija prodatog pića i jela na kraju dana
  • Pregled DPU liste

Standardna

već od12 €mesečno

U cenu uključeno

  • Unos šifarnika pića
  • Unos šifarnika jela
  • Unos šifarnika koktela
  • Unos šifarnika repromaterijala
  • Unos šifarnika poluproizvoda
  • Normativ za jela
  • Normativ za koktele
  • Normativ za poluproizvode
  • Evidencija nabavke pića i repromaterijala
  • Evidencija prodatog pića i jela na kraju dana
  • Evidencija najprodavanijih artikala
  • Izveštaj o potrošenom repromaterijalu i piću - za knjigovođe
  • Pregled DPU liste

Isprobajte naš program besplatno!

Registrujte se kako biste mogli da preuzmete demo verziju. Probajte besplatno jedan mesec bez ikakvih obaveza!

Registracija traje 2 minuta.

REGISTRUJTE SE