Program za vođenje delovodne knjige - Delovodnik
Automatizujte poslovanje kancelarije.
U praksi svake firme, ali i njenih sektora je da u svom okviru vode dnevnik korespodencije, odnosno svih dokumenata koja ulaze ili izlaze iz firme ili sektora. Olakšajte sebi evidenciju i pregled svih dokumenata uz naš poseban program.
Šifarnici i šifre
U programu možete definisati sledeće šifre kako bi evidencija podataka u delovodnu knjigu bila brža, efikasnija i doslednija:
Vrste delovodnika
Vrste dokumenata
Načini dostave
Organizacione jedinice u okviru firme
Lica na koja glase dokumenta
Firme ili organizacije koje dostavljaju ili kojima se dostavljaju dokumenta
Evidencija prijema dokumentacije
Prilikom prijema dokumenta unosi se sledeći podaci:
Delovodni broj - Broj delovodnika
Datum prijema
Kratak opis dokumenta
Pošiljalac odnosno primalac u zavisnosti da li je dokument poslat ili primljen
Mesto pošiljaoca
Lice na koje je dokument naslovljen, ako je to naznačeno
Vrsta dokumenta, npr. ugovor, račun i sl.
Način dostave dokumenta; poštom, faksom, mejlom
Cirkulacija dokumenata
Za dokumenta koja su uvedena u delovodnik moguće je pratiti njegovo kretanje - cirkulaciju u okviru firme ili ako su ustupljena van organizacije kroz modul Cirkulacija dokumenata, gde je moguće uvesti sledeće podatke:
Lice koje ustupilo dokument
Datum predaje
Datum određen za vraćanje dokumenta
Kratku napomenu
Lice koje je preuzelo dokument i koje je odgovorno za isti
CENA ZA DELOVODNU KNJIGU
OSNOVNA
120€godišnja licenca
delovodna knjiga
- Formiranje različitih šifarnika vrste i tipova dokumenata, načina dostave...
- Program automatski čuva i pamti svako uneto mesto/grad bez prethodnog unošenja istih u šifarnik
- Evidencija primljene, poslate i interne dokumentacije
- Snimanje i čuvanje elektronskih priloga (pdf fajlova)
- Mogućnost pregleda pdf priloga u bilo kom trenutku
- Pretraga unetih dokumenata po svim poljima za unos podataka
- Brz pregled svih unetih dokumenata po vrsti delovodnika

Poslovanje uz pomoć programa Delovodnik
Namenjen je za automatizaciju poslovanja kancelarije – sekretarskog poslovanja i radu komercijalista. Program sadrži adresar - imenik sa brojevima telefona, faksova i email adresama, delovodnik sa mogućnošću izrade dokumenata, kao i podsetnik koji obaveštava korisnika o planiranim poslovima, sastancima i slično.U slučaju da je dokument primljen elektonskom poštom ili smo dokument naknadno skenirani možemo izabrati-upisati putanju na disku i naziv pod kojim je dokument upisan i uvek ga vrlo brzo možemo videti u izvornom obliku.
Nakon evidentiranja dokumenata u delovodnik moguć je ispis dostavne knjige po pravcima dokumentacije.
Takodje moguće je odštampati i neku vrstu potvrde o predaji dokumenta tzv. revers.

Evidentiranje dokumentacije
Sva ulazna, izlazna i interna dokumentacija može se zavoditi iz ovog programa. Pored evidencije dokumentacije, za svaki dokument navodi se kraći opis, određuje mu se vrsta i odredište (lice ili mesto gde se odlaže), kao i neke druge karakteristike. Za slučaj da dokument bude predat drugom licu, ovo se takođe prati iz programa i dvostruko potpisuje (dokument predao, dokument primio). Ovim se formira kartica kretanja dokumenta. Iz programa možete pogledati izgled dokumenta u originalu, kao i razne izveštaje o dokumentima, po raznim osnovama.Delovodnu knjigu možete pogledati za određeni period ili koristeći standarden opcije pretraživanja, sortiranja i filtriranja možete dobiti veći broj izveštaja.
